donderdag 28 juni 2007

BlaBlaBla


Wel...keej. Daar gaat ie dan. Mijn 1e blogje hiero. Eindelijk een stekkie waar ik al m'n "gefreubel" kan publiceren. In éérste instantie gewoon lekker voor mezelf. En eenmaal de behoefte om "world-wide" te gaan backpacken...dan pas speel ik deze link door aan bekende. Dusss...Mocht jij als toevallige passant hiero terecht zijn gekomen ? Mondje dicht graag.
** Heb je de behoefte om 'n reactie achter te laten? Voel je daarin vrij. Mag hoor, moet niet !
** Heb je de behoefte om mijn 'work' ongegeneerd te kopieëren? Go to hell.
** Heb je de behoefte om mijn links te bekijken? Ga je gang. Wellicht dat je verrast zult zijn.
** Heb je de behoefte om mij beter te leren kennen? Afwachten op de volgende blogjes dan maar.
Want....
Mijn gefreubel is dus MIJN gefreubel. MIJN persoonlijke smaak en interesse. Dat die heel breed is zal zich bewijzen en deze is nog altijd volop in ontwikkeling.
____________________________
Mijn 1e scrap. (Lovely Beautiful Molly)
Super vind ik de objecten van beeldend kunstenares Trijnie Wubbolt. Haar werk bestaat voornl. uit vrouwen die plezier hebben in het leven,
vrolijke kleurrijke vrouwen waar je niet omheen kan.
Zoals .... "MOI"

1 opmerking:

Catharina Maria zei

Wil het je nog een keer mailen
"Je hebt een super leuk en leerzaam blog"
Heerlijk om steeds weer terug te komen .
Groetjes RINI