vrijdag 7 september 2007

Ik krijg 't maar niet te pakken. Nog steeds ben ik zoekende naar 'n eigen stijl om m'n foto's te bewerken. Een avondje surfen geeft me zoveel inspiratie maar om al die onderdeeltjes bij elkaar gesprokkeld te krijgen. Poepoe. Kant en klare kits zijn handig (val ik in herhaling ?) maar vaak zitten daar elementen bij die ik helemaal niet nodig heb. Shabby ornaments vind ik leuk ! Vintage materiaal...antique's...
Altered Art spreekt me nog 't meeste aan. Oude én nieuwe elementen toevoegen aan elkaar.
Wispelturig wordt ik ervan. De éne keer ben ik bezig met felle kleuren...schuif - knip - plak en vervolgens is't eindresultaat weer nét niet naar m'n zin. Ik 'verval' steeds op aged voorwerpen. Probeer die combinatie kloppend te krijgen. Zwoeg 'n avondje lang om orgineel te zijn. Pfff..."Rian, leg je latje eens wa lager. Onderaan die bodem beginnen !!!!

Deze keer ben ik gaan voort 'borduren' op 'n ideetje da'k zag bij Artchixstudio.
Een inspirende shop en vol met mixed media art suplies. WOW.

Geen opmerkingen: