vrijdag 26 oktober 2007

Geheugensteuntje.
Zoek i.p.v. Collage-sheets ook eens bij Art-sheets. Een wereld van verschil !
En ook Circus-art bracht me eindelijk waar ik wezen wilde. Het nieuwe "man bijt hond" promofilmpje is zo verrekte grappig, daar MOET ik gewoon iets mee doen. Zou een banner in die stijl te verwezelijken zijn ?? Phew ik haal me weer wat op 'munne' nek.
Maar éérst weer ffkes wat links die ik tegenkwam. NOSTALGIE !!! En wat gefreubel.
1)The digital deli. Retro an nostalgische links & recources for the golden age of radio.
2)The guesthouse American folk art gallery. Een hele mond vol maar een site met leuke vintage hebbedingetjes.
3)American Home decor. Beetje folk en handmade items.
4)Zoekopdracht in Google/afbeeldingen. Curiosa Shop. Ffkes verder spitten daarin maar wel leuke binnenkijkertjes
5)Zoekopdracht in Google-afbeeldingen Old patterns. Ook hierin ontdekte ik nog een hoop prullaria.
6)The old stuff shop. Een Ned. site boordevol brocante en antiek.
7)Plan 59.com Volop Retro illustraties ! Hebbe hebbe hahaha.
8)Curiosa startspot. Een verzamelsite met allerlei links.
9)Alina's Villa Curiosa. Een online shop.
10)Antique shop's. Via google/afbeeldingen

Geen opmerkingen: