donderdag 4 oktober 2007


Orde en netheid. Daar ben ik een pietlut in. Dus wat heb ik gedaan vandaag ? Die 'tig' freebies die inmiddels op mijn nieuwe pjuter zijn geplaatst weer eens doorgenomen. En omdat ik al enkele aparte mapjes had van o.a. (reken)blaadjes - doodles - fonts - lace enz. heb ik nu ook nog wat mappen gevuld met overlays, frames en stempels. Overzichtelijk bij elkaar zodat ik voortaan nie meer al die freebies hoef door te spitten. Ach ja..sommige elementen staan nu dubbel in die documentjes maar wat kan mij dat bommen. Geheugen te over !! En aangezien ik toch nooit met één freebie scrap maar vanalles door elkaar gebruik, vind ik dit dus veel gemakkelijker. Ik klik nou gewoon een mapje open met het desbetreffende "goedje" en whalla...

Na mijn werk ben ik nog ffkes verder gegaan. Een mapje met alle zwart/witte papers gemaakt. Ik heb 'n ideetje in m'n koppie hangen en daarvoor wil ik dat dus ffkes ook ge-ordend hebben. ('n greepje uit mijn zwart/wit achtergrondjes)

Geen opmerkingen: