zondag 18 november 2007

I love it when things come together !
Waar en bij wie ik 't zag ? Poepoe, vast bij een of andere "spotter" maar 't zette meer aan tot ware kunstwerkjes. Sja 't wordt moeilijk bescheiden te blijven als dingen die ik in m'n koppie heb, samen vallen. DUHHHH
Glas is lood ramen !! Google bracht me waar ik wezen wilde en die drieluikjes hieronder vind ik wel leuk om te maken.
KOMI ER WEER EENTJE ! :-)

CREDITS (van links naar rechts)
*Achtergrondjes en strikjes; Adeyeo. Het raam dus via google evenals 't kleine engeltje.
*De middelste LO. Het klokje; Homexcessories. Laagstijl - bevel/embos Daardoor lijkt ie wat boller en de opacity heb ik op 70% gezet. Zo kwam 't vintage plaatje wat eronder verstopt zit mooi tevoorschijn. Dat plaatje kwam overigens wéér bij Topical postcards vandaan. Nog een fotorandje er omheen met wat knopjes en tatataaaa , 'n heel andere stijl.
*De rechtste LO. Bloemetjes; AlexaScrap. Ze is één van mijn favoos. En ook hier was Google verantwoordelijk voor de rest.

Geen opmerkingen: