maandag 7 januari 2008

Gister weer 'ns tot diep in de nacht bezig geweest. Ditmaal veel gefrut met bloemetjes en stamps. Van mij mag de lente wel weer beginnen !

En weer 'n paar geheugensteuntjes ;
1)Scrapalbum.com / met Victorian scraps en greeting cards.
2)Up america.org / Nog méér Victorian cards ! Reba's collection includes nearly 200 greeting and novelty post cards dating from 1907 to 1910.
3)U webring.com / Er blijkt dus ook al 'n webring van postcards te bestaan. Wist ik veul....dit had me een hoop gesurf bespaard. Duhhh.
4)Myspace.com / Een user die verzot is op pin-up illustrations. Leuke dames !
5)Mojca Dolinar / (inclusief irritante popup) Maar wél leuke RETRO-achtige drawings en designer.
6)Julia Hanovercomputer.com / (what-a-name!) Antieke toys ...is een "on-line catalog".
7)Hazelruthe's Blogspot / Paper Dolls met veel linken.
8) MarioBelém / Grote site die ffkes moet laden maar met veel illustrations en foto's. Inspirerend !!
9)Lilly Arts / Weer 'ns wat anders. CLIP ART. Vooral de funny face's zijn wel grappig.
10) PICTURETRAIL.COM / Om hiero ook eens 'n andere slideshow te plaatsen van m'n gefreubel.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wauwwwww Rian!!!!!!!! Ik kijk mijn ogen uit hier!!!
Ik vind al je kunstwerkjes super, geweldige banner ook!!
Ik heb ook ooit een poging gedaan een blogspot te beginnen, puur voor het scrappen dan, maar ik kwam er niet echt uit, lol.
Ga zo door!!

xxxx Cindy