dinsdag 19 februari 2008

3 "vluggertjes" met als thema LIEFDE.
Het schiet er wat bij in om te photoshoppen op 't moment. Mijn space heeft gewoon nog voorrang.

* Geheugensteuntjes ;
1)Dolly Mama / via Google. Misschien dat ik daar eens wat mee ga doen ?
2)Dolly Mamas.com
3)Elucinda / Gnome and fairy homes . Om als achtergrondjes te gaan gebruiken ? Mwhua.
4)Elfwood.com / Fantasy art.
5)Vintage ADVERTENTIES / via google afb.
6)Vintage ADEVERTENTIES / via google search.
7)Harlem's Heaven / Voor als ik weer 'ns op zoek ben naar hoeden.
8)Vintage ARTIST.com / met haar favorite LINKS. En via haar kwam ik bij →
9)Carolina ARTIST / Jeanette Janson. Zal ik eens wat met foto's van Merels gaan maken ? Poinggg !! YEP en dan foto's van mijn vader erbij !! Eindelijk weer wat INSPIRATIE .
10)Of eens wat met het thema CIRCUS ? Mmmmm...eens ffkes over fantaseren.

Geen opmerkingen: