donderdag 28 februari 2008

De meeste tijd gaat toch wel zitten in het bijelkaar zoeken van plaatjes. Nog altijd vind ik dat leuker om te doen, dan elementen te gebruiken van kant en klaar aan geboden scrap-kits. Mijn intersse wat dát betreft, is toch wel aardig verschoven. Zelden download ik die nog. In den beginne kon ik er maar geen genoeg van krijgen en zocht ik alle freebie-lijsten af. Wat 'n verschil met 1 jaar geleden. Ik merk wel dat ik groeiende ben in mijn eigen stijl. Ook in 't composeren. Hoewel ik nog vaak inspiratie opdoe bij andere site's zijn de drieluikjes toch écht mijn kunst-stukjes geworden. Ook deze weer...↓

* Credits ;
CanDesigns - Lisa's Altered Art - Frummes.nl (het gietijzeren uithangbord...pfff was ffkes héél wat werk !) - ArtchixStudio (Yep..printscreentje maar puur voor eigen gebruik/plezier !) - Mydigitalmuse.
******
By the way....ik kwam vanavond thuis van mijn werk en olééé ! Verrassing van zoonlief. Photoshop CS2 nu in 't Nederlands geïnstalleerd! poepoe wat een verademing !
******
*Geheugensteuntjes ;
1)ARTSPECIALLY.NL / super !!! Hier ben ik denk ik wel wat vaker te vinden de komende tijd. Zij organiseren 5 en 6 april een beurs in Zeist !!
2)Nederlandse ATCgroep / (yahoo)
3)Caatje-Caat / met links naar andere Nederlandse "stempelaars". WOW !
4)MadebyUrs / Ned. blogspotter, scrap en ATC verslaafd. LOL. Komend raakvlakje ? haha. Ik hang ffkes met mijn giegel open op haar site.

Geen opmerkingen: