donderdag 7 februari 2008

De zoveelste kleuren combinatie. Sjees wat heb ik me toch al 'n hoop uitgeprobeerd. Rose met blauw/groen. Je moet er maar liefhebber van zijn zeg!

Ik denk dat ik na 't weekend eens met poezieplaatjes aan de gang ga. Ben er eindelijk achter waar ik die kan vinden. Ja op z'n Hollands die zoekopdracht ingeven is 'n makkie. Maar hoe noemen ze zulke plaatjes in 't engels ? Mijn vertaalproggie snapte er geen biet van whaha. Door stom toeval kwam ik op 'n Duitse site terecht en EUREKA !
Es gibt viele Namen für Glanzbilder. Unter anderem nennt man sie Poesiebilder, Oblaten, Rosenbilder, Vielliebchen, Albumbilder, Stammbuchbilder, Stammbuchblüten, Stammbuchblümchen, Relief-Bilder, Blattmedaillons, Liebesmarken, Oblatenbilder, Lebkuchenbilder, Lackbilder, Glansbilder, Glansbilleder, Kiiltokuvat, Bokmärken, scraps, Victorian die-cut, images et chromos, Poezieplaatjes, Decoupage, Swaps, Styken, Blanktavlor oder Nouveautes.
Op z'n Engels dus ; Victorian die-cut. En Yep...ik heb me dé link gevonden !
Via tias.com = search; 'die cuts' en maar liefst 4524 !! items gevonden die matchen. LOL. Zoeken is naar poezieplaatjes dus verleden tijd.

Geen opmerkingen: