vrijdag 30 mei 2008

Gisteravond heb ik weer eens veelvuldig rond gesnuffelt op de site's van Art-e-zine. Er waren weer enkele nieuwe linken toegevoegt, die ik nog niet gezien had. Het blijft een vak apart hoe die 'artists' het allemaal voor elkaar krijgen. Ik doe verwoedde pogingen om die kunst onder de knie te krijgen maar digitaal blijft 't toch maar behelpen. Ik vraag me af wanneer nou eindelijk die workshop waar ik al zo lang naar uitkijk, eens door gaat. Dan pas leer ik die technieken en HOE ze toe te passen met echte verf enz. Was 't maar zover...ik popel.
Maar ach....ondertussen verveel ik me echt niet en zolang ik bij Art-e-zine nog inspiratie opdoe blijf ik nog vrolijk freubelen.
Even 'n voorbeeldje plaatsen.....
**************

Credits o.a. bij
* achtergrondjes = Pelin's Designs én NBK (van de nostalgic kit)
* De letters maken was ffkes een vluggertje met 'n kant en klare generator van metaatem.net. Mwhuaaaa. Ik had ze beter één voor één moeten toevoegen dan was't denk ik mooier geweest.
*Een paar doodles komen vandaan bij Criandokits.
*Het plaatjes van de hondjes (lang naar gezocht !!) bij Chestofbooks. Hoe kwam ik dáár toch terecht whahahaaa
*Tot slot nog de puntmutsjes bij Gaby (SUPERTIP !) Zij komt bij m'n favo's te staan. En bij Lost Coast designs.
En het oude boek bij Attic treasures. Pfoei wat 'n waslijst weer.
****** *******

Geen opmerkingen: