vrijdag 20 juni 2008

Ik zoek, ik speur, ik snuffel. En toch....vind ik nèt niet hetgeen waarnaar ik op zoek ben. Talloze opdrachten heeft Google al braaf prijs gegeven maar die ene link ?? Gats, alsof ie niet bestaat ! Het is dat ik zéker weet dat er zulke sites moeten bestaan maar vooralsnog ? Geen resultaat.
Ja deze...die komen wát in de buurt ! Maar dju, hoe noemen ze zo'n soort Art nou ?
Als 't beestje maar eens een naam heeft. Pffff. En zeg niet dat ik niet creatief ben qua zoekopdrachten!
1)Mixed Media op canvas ? (google afbeeldingen) Kan tuurlijk ook op linnen.
2)Lyrisch Mixed Media ? (google afbeeldingen)
3)Digitale Print Mixed Media ? (google afbeeldingen)
4)Mystiek Mixed Media ? (google afbeeldingen)
5)Fotografie met gemengde technieken ? Deze site komt iets in de richting. HOBBY.BLOGO.NL. Whahahaaaaa Google verwijst ook naar MIJN weblog hier.
6)Collage technieken met schriftekens ? NUL OP 'T REQUEST.
7)Photomontage collage ? YEP !! Het wordt al warmer !
8)Combine Painting ( ook al weer zoiets in google. What's in a name !!
9)Freestyle Mixed Media (inmiddels de wanhoop nabij. K*T)

En weet je wat 't frappante is ? Op mijn werk hangen ze te pronken verdorie. Het zijn me zo'n mooie abstracte schilderijen. Gemixt met allerlei (natuurlijke) en vintage elementen. Ja...ingekocht bij een groothandel. Twee voor de prijs van één en waarschijnlijk ook nog made in Japan ! Duhhhh.
Toch eens loeren door wie het gesigneert is !
1) GROOTHANDEL in BEST/ EMPIRE.BV (Ik zal de ART director eens lief aankijken. Wellicht dat met een 'bruine arm' hij wel te paaien is om me een keertje mee te nemen.)
2)Versmissen.nl (ook een groothandel in furniture & decoration)

IK GEEF 'T OP ! ....voor NU. Volgende week BIJT ik verder.

PEUKIE ERBIJ ???

Geen opmerkingen: