zondag 29 juni 2008

Thema; "zwempèkskes van vruuger". Met andere woorden, (gestreepte) badmode uit de vroegere jaren.
Maar waar vind je die ?? Pas na een uur lange zoektocht op 't net !
Ik gaf opdrachten in, zoals Summer beach postcards - swimsuit postcards - bathing vintage men - men's swimwear - early swimsuits. En nòg niet vond ik hetgeen wat in munne kop zat !
Uiteindelijk....eureka...zonder moeilijk doenerij gewoon wat jaartallen ingetypt en hoppaaa 1920-1930 enz enz bracht me waar ik wezen wilde ! poepoe

Credits o.a.
1)AllPosters.com / Artist = Jennifer Garant. Wanneer je in google-afbeeldingen baigneur soleil (of haar naam) intypt krijg je nog méér resultaten van haar hand.
2)Waterpolo ideas.blogspot / TIP als je op zoek bent naar zo'n soort plaatjes als van die mannen in mijn LOtjes.
3)Cardcow.com /Ook zo'n site die ik vaak gebruik. Wanneer je de postcardjes op slaat als, krijg je altijd het watermerk "kadoo" . Begrijpelijk ! Maar ik blijf erbij dat dit gèèn commerciele site is van me, dus éénmalig gebruik om wat te freubelen zullen ze me hopelijk wel vergeven.

Geen opmerkingen: