woensdag 9 juli 2008

Er wordt wat gejat in 't internet wereldje. Alom bekend. Maar wat is er mis mee als je gewoon wat inspiratie opdoet bij iemand waarvoor je bewondering hebt ? Ik blijf erbij, zolang je je BRONVERMELDING maar bekend maakt of m.a.w. de CREDITS, dat 't geoorloofd zou moeten zijn. Publiceer anders niet of beveilig je kunst.
Ik ben er inmiddels achtergekomen dat ook mijn LO'tjes schaamteloos gekopieerd worden ZONDER mijn naam te noemen. Tuurlijk is't niet rechtvaardig om dan maar met gelijke munt terug te slaan maar soms jeuken mijn vingers. Ik ben daarvoor echter te eerlijk. Dus ! Voor nu WEER gewoon, net als ALTIJD ...naam en internet adres vanwaar mijn inspiratie vandaan komt!
MISPRINTEDTYPE.COM
Een site die al 'n hele poos bij mijn favo's staat. Niet alleen vanwege de fonts en brushes die hij aanbiedt maar ook vanwege zijn KUNST . Klik en bewonder de (commerciele) grapics van Eduardorecife.com

Credits ; o.a.
1)Flickr vintage postcards by chicks57 SUPERTIP
2)Stempelmine.de
3)(nieuwe) Brushes van Misprintedtype.
4)Julia vander Werf (digitaalscrappen)= overlay
5)WW_DD dabling doodles.
6)old typewriter by google.

Geen opmerkingen: