zondag 6 juli 2008

Soms, wanneer ik aan 't stadten ben loop ik van die gothic-'figuren' tegen 't lijf. Ik vind 't wel lachen zoals ze lekker eigenwijs gekleed gaan. Een levenstijl die ze zich aanmeten, schoppen tegen de maatschappij. Ik mag dat wel. In mijn tijd had je punkers met hanenkammen en fietskettingen. Sommige zelfs met 'n veiligheidsspeld door een wang. Vond ik wat minder..zou je zoon of dochter maar zijn dacht ik dan. Maar ja..ieder zijn/haar meug hè.
Het bracht me wél op 'n ideetje. Eigenlijk nog nooit zoveel naar gezocht op internet maar een bietje griezelig is't wel geworden. Toch ? Mèt een dikke knipoog. Naar die opstandige jeugd en wat weemoed. LOL
Thema CREEPY.

Credits o.a.
1)Coralee Evans aka MzCora / Raspberry Road Designs /
2)Corbis.com / Architecture.relig.free.fr. / Cardcow.com /
3)Ever secluded via google / Gerina Dunwich

Geen opmerkingen: