zondag 13 juli 2008

Thema; Nostalgie Elvis de pelvis Presley. Heb 'm eens lekker toegetakeld op 'n geheel andere wijze.
Wat was ik me vroeger idolaat van 'm zeg. Bakvissengevoel in de tijd dat ik z'n LP's nog grijs draaide. Op zo'n oud pickupje ja. Engels kon ik maar amper maar playbacken vond ik toen al uit. LOL
Een jaar of 16 was ik toen hij overleed dus zijn hoogtij-dagen heb ik niet echt bewust meegemaakt. "My boy" , 'n tamelijk onbekend liedje van 'm maar oh zo sensueel gezongen...schalt hier nog geregeld door 't huis. YEP gezongen door MOI. Duhhh.
Elvis..mien jong. Deze keer een ODE aan jou ! Ik ben gedorie al ouder als dat jij ooit werd. WEIRD.

CREDITS o.a.
1)Elvis / Via google kwam ik terecht bij de ElvisEverlastingMemorieFanclub. (hoe krijg je't je strot uitgewrongen)
2)Gebreide muts op z'n kop / via Thimble.ca . Een arts en crafts blog.
3)rose puntmutskes / ButterflyAlteredArt.com TIP !!
4)Achtergrondje =freebie van WW_Seeds.
Verder nog wat bluumkes, snuupkes & brushes en kláár is Picasso.
*****
Mmmmm..toch nog ffkes wat verder pielen ! Het zit 'm ooit nèt in die achtergrondjes hè.

1) Een denim achtergrondje ? Elvis droeg wel vaak spijkerbroeken om z'n lekkere kont.
2) Of Aloha HAWAII met 'n eenvoudige brush ?
3) Een RETRO achtergrondje. Jáááá wel toepasselijk voor de 60's ! (American Crafts.com )
4) Of je draait 'm eens om (achtergrondje van Equilter.com) en je plakt er 'n funny foto-tje bij van jezelf bij. LOL. Met de titel van de laatste LO lag ik helemaal plat hier achter m'n letterbakkie. "ANY WAY YOU WANT ME" !

Geen opmerkingen: