zaterdag 13 september 2008

ffkes kijken hoevèr ik kom, want munne nek is nog steeds 'n spelbreker.
"Achter de schermkes" heb ik zojuist de éérste pogingen ondernomen met mijn teken-tablet, maar poehee. De oog/hand coördinatie laat nog te wensen over. De cursor zoekt nog vaak een toeristische route over mijn scherm en voor mijn asbak moet ik ook nog 'n nieuw plekske zoeken.
Voor vandaag kwak ik dus alleen wat nieuwe linken in m'n blog. Een lay outje volgt soon.

GEHEUGENSTEUNTJES ;
1)Flickr (ik wen nooit aan die naam) Een photostream vòl met bathing beauties van Rhiannonmars'. En >hier< vind je nog meer sets van haar hand.
2)Flickr / collage a day. Voor de (broodnodige) inspiratie. En wat zeggen we dan ? "Hééél apart".
3)Flickr / Takeabreak . Anatomie-plaatjes.
4)Flickr / Judy Scott. Vrolijk digitaal work en verrassende lay outs.
5)Flickr / Greetje van T. (tip dankzij Dimphie) So eej...daar ga ik me eens in verdiepen !! En via haar public groups kom je nog eens ergens.
6)Deviantart / En nu eens gèèn brushes maar 'browse LANDSCAPES & SCENERY.
7)Digital Art Quirks.com / Art comes from within the heART. Let the he ART be opened and the power of ART be revealed.
8)TIP (van zoonlief) !! Stock.xchng / GRATIS stock foto's. Deze site staat vòl met 'afgekeurde' professionele foto's. Je zou denken dat de kwaliteit dan te wensen over laat, maar het tegendeel is waar. Wel even registreren !
9)STOCK verzamel gids / mocht je toch nog verder willen zoeken.
10)Oude SCHOOLPLATEN / by google.

Geen opmerkingen: