zondag 23 november 2008

Whalla...bijna klaar !
Wat een werk is me dat geweest. Zo'n nieuwe template downloaden ging best makkelijk maar wat me daarná te wachten stond !! Doordat ik altijd de plaatjes via mijn photobucket inlaadde en de breedte en hoogte zo maakte dat ze goed zichtbaar waren in 'n groot blogveld (ik heb 'n 22 inch pc-scherm), paste in die nieuwe template ál mijn pics niet meer. Gedomme wa'n blamage. Alles maar dan ook alles moest opnieuw ge-upload worden. Inclusief de talloze links in de linker en rechter rij.
NOOOOIT MEER !
Eén van de dingen die ik nog wil doen, is de ròse achtergrond vastzetten. De code daarvoor heb ik al en ik weet inmiddels ook wáár ik die moet plaatsen. Alleen Imageshack geeft de goeie url niet aan. Zo raar. Dus ik kan nu nog de juiste breedte niet plaatsen.
Die achtergrond wil ik dan nog iets bewerken door een deel van de header daarin te herhalen. Is goed te doen in Photoshop maar dat laat dus nog ffkes op zich wachten.
Verders nog wat kleine aanpssingen maar ook dat komt goed.
Voor nu...
Plaats ik alleen ffkes één leuk plaatje dat ik vond bij 'n andere blogger.
(johanne-MixedMediafun)

(just click on the picture for a larger view) Leuk hè ?

1 opmerking:

Anoniem zei

Ha zit je nu hier te bloggen ? Wrom

Murwari