dinsdag 30 december 2008

Ik ben helemaal in de ban van die fotomanipulatie en heb me nèt een project afgerond waarvan ik naast m'n schoenen loop. (DUHH)
Het kost wat tijd en vastbijten maar...dan heb je ook wat !
De tut vond ik > HIER < (psdtuts - how to create a fantasy photo manipulation)
Ongelooflijk goed uit gelegd maar wil je't ook op video zien (heb ik ook gedaan) klik dan > HIER <
Alvorens ik begon (ik ben er uiteindelijk zo'n 3 uur mee bezig geweest) heb ik eerst wat voorbereidende dingskes gedaan.
1) De benodigde plaatjes geupload en alvast uitgesneden.
2) Brushes gedownlad en toegevoegd aan Photoshop.

En daarna begon ik in SLAKKENGANGETJE aan 't echte werk.

JUST CLICK ON THE PICTURE FOR A LARGER VIEW

4 opmerkingen:

Dymphie zei

Helemaal WOWIE Rian! Geweldig mooi werk!

Sija zei

Nou hier loop je terecht van naast je schoenen hoor. Helemaal geweldig!! Je snapt ik kan niet wachten om te beginnen. Hoop ook snel wat te kunnen laten zien. Die foto manipulaties laten je niet los. Zeer verslavend.

Barbara zei

Such a wonderful piece and thanks for the link to the tutorial. I am working on it and it helps me stretch with Photoshop. You did such a nice job on this and I love the snail. Too GREAT.

Catharina Maria zei

Prachtig mooi Rian !
Laatste berichtje van mij want ik ga 2 Jan tot en met 20 Febr naar Portugal en hoop daar alles weer op de rit te krijgen .
Wens je een goed 2009 met veel plezier in het leven en veel creativiteit .
Liefs Rini