zaterdag 20 december 2008

Ooit de "gelukkige ontvanger" van een hardnekkig virus geweest op je pjuter ?
Nahhh...ik kan je verzekeren dan 'vloek' je in alle onmacht ffkes alles bij elkaar !
Manman wat zal dieje hacker zich 'n geweldige programmeur vinden maar mijn derrière kon ie kussen !
Zo! Het zei maar gezegd, ik ben mijn gerief kwijt. Heb inmiddels een volledige opgeschoonde pc en ben verlost van alle onheil. Pffffjoei.
Kerstmis kan ook nu hier gevierd worden :-)
Ik heb ffkes een "paar" plaatjes verzameld en 'n grabbelton gemaakt. Wederom puur voor pers. gebruik. Ik kan de komende jaren vooruit :-)
**********************************************************
1)De SantaClaus-Badge. ZoekZoek en jij zult MIJ er ook tussen zien staan LOL



2)De Nativity-Badge (religieus)
Met op de 1e rij; baby Jesus in manger (kindje Jezus in kribbe)
2e rij ; the birth of Jesus ( kindje Jezus is geboren)
3e rij ; Joseph and Mary with child (Jozef en Maria met kindje)
4e rij ; Holy mother Mary ( Moeder Maria)
5e rij ; JESUS.


3)De Xmas POSTCARD'S-badge.


4)De Funny-Naughty-badge.


5)De SNOWMAN-badge.


6)De Jesus FIGURINES-badge.


En tot slot de KERSTMIS GRABBELTON.


En als 't nou niet lukt om wat te photoshoppen, dan weet ik 't ook niet meer.

1 opmerking:

Catharina Maria zei

Geweldig wat een sortering heb je weer bij elkaar gezocht !
Leuk hoor Rian .
Groetjes Rini