zaterdag 27 december 2008

Thema ; TUTORIAL Fotomanipulatie.
En de credits voor deze tut vind je > HIER < (Flickr member "viamoi")
Deze keer heb ik 't graatmagere model Twiggy gekozen. Eigenlijk alleen maar voor die grote zeehonden-ogen (LOL) want aan mij was dat maatje dus niet besteed in de jaren '60. Nu nog niet trouwens maar dat moge inmiddels wel duidelijk zijn.
Ik wilde al langer eens met zoiets aan de slag.
Had er in éérste instantie een gebakken ei voor willen gebruiken (juist voor die tegenstelling whahahaaaa) maar afijn, dat wilde niet erg lukken.
Dus ....dan maar 'n oerhollandse boere kool. Stampotje photoshop.

* 'Men neme wa plaotjes en tutten maar'....;

Met dit als éérste simpele resultaat. (De achtergrond van Twiggy's orginele foto heb ik zwart gemaakt voor een beter effect)

Ik zou mijn naam echter geen eer aan doen als ik niet ffkes doorging hè. Dus ik breide er nog wat extra freubels achteraan.

Tot slot het resultaat. (misschien toch nog wat gausiaans vervagen moeten toepassen ? Mwuah...volgende keer :-)

Geen opmerkingen: