zaterdag 7 februari 2009

Ik zit ffkes in tweestrijd. Zal ik voor de gein eens meedoen aan een photoshopchallenge ? Hoewel ik totaal niet competatief ben ingesteld trekt me de uitdaging wèl aan en wellicht leer ik weer van andere deelnemers.
Kriebelkriebelkruisje..wie niet waagt die niet "wint". Hmzzz

Vandaag nog wat gefreubelt met de achtergrond hiero. De bedoeling was eigenlijk om 'n nieuwe layout te maken maar daarvoor bleek ik weer 'n nieuwe template te moeten downloaden. Duhh, geen zin in. Dan maar op mijn manier. Wat ik me nu echter wél afvraag is of bezoekers met 'n klein beeldscherm de hele reutemeteut uit 't verband getrokken zien ? Aangezien ik er eentje heb van 21 inch en met die maten de backgr. bewerkt heb. Afijn, wie zich geroepen voelt ?


Just click on the pictures for a larger view
CREDITS ;

Geen opmerkingen: