vrijdag 10 april 2009

And then finaly...(de paasdagen staan immers voor de deur) Before the easterbunny is knocking on our door...the last two banners.
I suddenly realise that today is "good friday" and it's maybe not proper to post the horror banners but I hope that you will believe me that this happened accidentally.
In fact..I doubt if I must publish them.
*****
Maar ach...'t is MIJN blog ! Toch ?! Ik denk dat er nog genoeg mensen zijn die niet eens weten wat goede vrijdag eigenlijk inhoud en er totaal niet bij stil staan. Is ook helemaal niet erg...ik zou de laatste willen zijn om iemand daarop aan te spreken.
(Zo..en nou heb ik me genoeg "in gedekt" ZOOOOOOOOO rooms ben ik nou ook weer nie.)
*Just click on the scenery-banners for a larger view.

1 opmerking:

LOEPIE zei

GOED VOOR HALLOWEEN HIHIHHIIII...
OF VOOR EXTREEM METAL FANS...

SPANNEND GEMAAKT RIAN, GOEDZO!

DOEGGIES KNUFKUZZZ... ;))