donderdag 2 april 2009

Theme ; Mixed Media. (verekkes rotmenneke)
De roots van mijn photoshop "gefreubel" ligt bij Mixed Media.
Wanneer je er wikipedia op na slaat zul je lezen dat het eigenlijk een begrip is uit de beeldende kunsten dat refereert naar een kunstinstallatie, bestaande uit meer dan 1 kunstmedium.
Klinkt moeilijk allemaal maar wil je er meer over weten lees > hier < dan maar ffkes verder. :D
Mixed Media wil dus eigenlijk zeggen dat je allerlei materialen in één kunstwerk "propt". Net wat jijzelf mooi vind.
Het nadeel van DIGITAAL een mixed media werkstuk maken vind ik eigenlijk dat je nooit de dieptes in je image krijgt. Vaak zijn het toch alleen maar plaatjes die je over elkaar heen legt (of tekent) en 'n beetje composeert.
En toch !! Vind ik 't nog steeds één van de leukste dingen om te doen. Mijn fantasie sloeg weer eens lekker op hol.

3 opmerkingen:

LACHENDE LOEPIE... zei

NOU KEN DAT SNOETJE VAN DAH MEISSIE BEST BEGRIJPE RIAN, LOLLL... DE UITSLOVER...
WHOEHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...

LEUK GEMAAKT!!! ;))

LIG NOGSTEEDS IN 'N DEUK RIAN, VAN JOUW PLOATJUHHH IN MUH GASTBOEKKIE, PLATTTTTTTTTTTTT... ;))

FIJN WEEKEND LIEVERD!!

Moeke zei

Soohee..dat zijn een boel plaatjes over elkaar heen lieverd!!!..zal wel ffies geduurd hebben voordat jij hiermee klaar was,denk??..kuzzzzzz
PS:Ook ik heb door plaatje in deuk gelegen gheh gheh..

indybev zei

This one made me smile, Rian. I love the determined, stubborn look on her face! Beautifully blended and layered!