dinsdag 5 mei 2009

Vandaog weer 'ns ne keer 'n blogje gewoon in m'n "moers-taal" BRABANTS.
Da's me zo'nne tèd geleje. Hil in den beginne wou ik da nog wellus doen umda ik da op m'n veurige blog ook dikkels deej. Mer meej al die buitedurpse vrouwkes die hier tegeworrig komme kèke moet ik m'n eige af en toe 'n bietje aonpaase hè. Vèn ik ok nie errug hurre want ik merk wel da m'n Engels behoorlijk vuruit gegaon is. Nog ffkes en ik ben wir op m'n ouw huishoudschooltje-nivo van vruuger. Whahahaa.
Mer afijn...vandaog heb ik wir wa gefreubeld. Sonne ouwverwetste ansichtkaort.
Oftewel...
A self made vintage and altered postcard.

*Just click on the picture for a larger view.
Credits > Here <

5 opmerkingen:

famscheepensgoesorlando zei

nou da hedde gij hartsikke schón gemokt zeker wete
ben blij da ik teminste een blogske goed kan lezen bij oe.
dus ik ben helemaol happy mee da brabants van jou.
maar ge mokt echt verekkes schóne dingen rian chapoo ( das frans)hahahahaha
de groetekus uit helmond.
en tot ziens maar weer
houdoeeee
marij

famscheepensgoesorlando zei

nog even terug want nou heb ik pas jou reactie bij mij gelezen hahahaha
en natuurlijk ga ik dat hier bij houden als wij naar amerika zijn.
en gij freubel naar de junited steeds ( aplaus) helemaal geweldig vink echt kaai tof voor jullie.
als ik 50 wordt krijg ik ook een reisje newyork. dat stond 3 jaar geleden al bij ons op het programma maar toen sloeg 5 dagen voor vertrek bij andre een vat dicht dus was het in het water gevallen.
en voor new-york heb ik wel wat leuke tips die bij jullie passen. b.v. op pad met een new-yorker lijkt me echt iets voor jullie. dan kan je zelf een wijk uitzoeken wat je eens down town zou willen zien. b.v. het art district ( iets voor da gefreubel) en dan gaat een gewone new-yorker vrijwillig met jullie op pad en laat jullie alles zien van die wijk waar andere mensen voorbij lopen. het kost niks alleen geen je die nieuw-yorker een bakkie koffie en wat lekkers .
en zo heb ik nog zoveel leuke dingen hier opgeslagen.
wat ook leuk is om te weten. als je daar aankomt en je bent met zijn 5 en net zoals jullie is het net zo duur om je op te laten halen door een grote LIMO als dat je met de bus gaat . dat kost echt niks.
je moet maar eens op het prikbord van new-york mee gaan lezen daar wordt je een hoop wijzer van.
en nou ga ik men eigen aankleden. de groetjes aan jullie johan en ik vind het echt kaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai stoer dat jullie naar new-york gaan.
te gek.
marij

co-LO-ri-'tje zei

(WAT LEUK MARIJ HIER TE LEZEN JOH!!!)

MOOI TAFEREELTJE RIAN,
ECHT IETS VOOR DE BEVRIJDINGSDAG, ALS JE NOG NIET VROLIJK WAS
DAN WORDT JE HET WEL MET DIT LIEVE 'PRENTJE'... ;))

DOEGGIES KNUFKUZZZ!

Terri Morse zei

This is fantastic work! So whimsical and imaginative. I love your style. I'll be visiting more. Thanks so much for visiting Comfort Cottage!

Unknown zei

dat hedde gij harstikke schon gedoan zegg!