zaterdag 30 juni 2007


So eej. Mijn 1e banner is klaar. Kaliber zuurstok. Eens kijken hoelang me dat aanstaat. Zo'n "zuut wijf" ben ik nou ook weer niet.
Voor de 'dames' hoefde ik niet zoveel moeite te doen. Die lekkere mollige hapjes puilen uit in m'n documentenmap. Feels good die verwantschap.
De 2 linkerplaatjes op de banner kwam ik "toevallig" tegen op 't net. Dan wordt ik hebberig als ik zoiets in m'n schoot geworpen krijg van Men. google. Wilson Barbers'....nog nooit tegengekomen !
Wie ik wel nog kon was Fabulous Hilda. Heb ik 'n ver verleden eens kennis meegemaakt maar toen de stommitiet begaan om die link niet op te slaan. Zal me dus niet meer gebeuren !!
Gister-avond heb ik overigens gemaild naar Trijnie Wubbolt. Ik heb besloten mezelf 'ns flink te kietelen en ga een beeld van haar aanschaffen. Het kost wa duiten maar dan heb je ook 'n collectors-item. Gelijk de dag erop kreeg ik al antwoord van d'r. Jeujjjj. Het dichtstbijzijnde verkoop-adres is in Eindhoven. Dat wordt m'n kuiten smeren dus. Kneukelkneukel.
________
Maar afijn...ik ga nog ffkes aan de 'freub'. Eens afwachten waar m'n vintage opslag me naar toe leidt.

Geen opmerkingen: