dinsdag 3 juli 2007

Dinsdag-avond. Mijn vaste "Freubel-avondje". Niks geen 'ge-space' op m'n andere weblog. Ik heb hier gewoon ffkes meer zin in. Na bijna 2½ jaar...met overigens véél plezier...bloggen aldaar, begint me de inspiratie te ontbreken. Alsmaar met maatjes contact onderhouden die zelf ook 'n stapje terug hebben gedaan begint me op te breken. Ik merk dat 't stiller en stiller wordt. Het zal de komende vakantie-periode wel zijn. Realiseer me dat ook goed maar sommige maatjes mis is best wel. Als je al zoveel gedeeld hebt zoals ik daar, schept dat vriendschappen. Wanneer ik die dan zie verwateren vind ik dat jammer. Maar het zij zo. Het is en blijft met de meeste virtueel !!
Hier...nu nog steeds in m'n uppie...vind ik 't wel zo relaxt. Niemand die nog meeleest, anoniem zit te loeren, of wat dan ook...Hier kan ik vooralsnog nog lekker m'n eitje kwijt. De behoefte om dit weblog kenbaar te maken heb ik nog steeds niet.
Wél om mijn photoshop gefreub te plaatsen.
Vanavond beb ik bezig geweest op de vintage tour. Oude elementen bijelkaar gezocht en wat schuiven en 'knippen'. Urenlang kan ik me daarmee vermaken. Vond ik vroeger al leuk. Als jong meisje op school genoot ik van opdrachten die te maken hadden met styling. Of het nou een werkstuk betrof van natuurkunde of textiele werkvormen. Avondenlang zocht ik plaatjes bij elkaar uit tijdschriften . Met sierlijke letters verfraaide ik 't geheel, nét zolang tot 't naar mijn zin was. Wie had ooit kunnen bedenken dat ruim 30 jaar later...ik dit weer op zou pakken. Notabene op een pc.

1 opmerking:

日月神教-向左使 zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.