donderdag 2 augustus 2007

Toeval bestaat niet. Daarvan ben ik 'heilig' overtuigd !
Heeft 't zo moeten zijn dat ik een paar weken geleden al voor mezelf dit nieuwe weblog heb aangemaakt ?
Ja dus....blijkbaar wel al had ik nooit kunnen vermoeden wat er zou gaan gebeuren met mijn Space.
Gisteravond kreeg ik een mailtje van Windows.Live.Space.
Ofdat ik binnen 48 uur aanstootgevende items wil verwijderen. Zo niet...wordt ie dus DICHT gegooid !
Ik kan hier een ellenlang verhaal gaan zitten te typen....doe ik niet.
Ik verwerk die onzin daar wel. Hoe onterecht ook...een of andere gladjakker heeft me 'n misselijke streek geleverd en Windows.space zet me met mijn rug tegen de muur.
Eén etmaal is nu al verstreken....het volgende wordt spannend.
Ja..het liefst blijf ik daar. Diep in mijn hart is dat toch MIJN stekkie waar ik al zoveel lieve mensen heb ontmoet. Waar ik al 2½ jaar zoveel beleefd heb.
Maar ik ga geen consessies doen ! Mijn space is NIET aanstootgevend. Mijn humor is voor sommige wellicht op 't randje...maar ALTIJD wist ik tot hoever ik kon gaan.
Ik weet HOE ik in het leven sta. Ben geen onwetende domme kleuter. Heb respect voor een ander...probeer me in een ander te verplaatsen en te helpen waar nodig.
En NU ????
Nu lijkt 't dan toch ofdat 't zo heeft moeten zijn !
Stop ik met spacen ? Is NU de tijd aangebroken om deze site kenbaar te maken ?
I shall see....

Geen opmerkingen: