zondag 5 augustus 2007

Na 'n paar roerige daagjes rondom mijn space-weblog....is daar de rust weer terug gekeert. Pffjoei, wat'n heisa en bekrompen gedoe. Mijn gevoelsleven werd ffkes danig op de proef gesteld. Van ongeloof en verbijstering...naar woede..en dikke tranen van ontroering. Wat ben ik blij dat die druiloren van Space.Live mijn blog niet dicht gesmeten hebben. Mijn 'maotjes' daar die me zo gesteund hebben. Me trooste, bemoedigde en meeleefden. Die samen met mij in spanning zaten en jubelde van blijdschap toen mijn blog mocht blijven. De ONBENULLEN van Space.Live zagen ook wel in dat die waarschuwing volkomen onterecht was.
Dussss..wat houd dat in ?
Dat ik vooralsnog met mijn space publiekelijk blijf bloggen, en HIER nog gewoon lekker voor mezelf bezig blijf. Nèt wanneer ik zin en tijd heb.
En tijd is er op 't moment genoeg. Vakantie !!!! En waarmee luid ik die in ? Jottem !
Klaproosjes tuurlijk !

Geen opmerkingen: