dinsdag 18 september 2007


Nou..'t begint wat vorm te krijgen mijn zoektocht. Ik heb laatst 'ns ergens gelezen dat ART begint vanuit jezelf. Mooie woorden maar als je wel wilt en je krijgt 't maar niet rond in je kop..blijf je toch behoorlijk dolen. Ik weet wat ik SUPER vind. Kijk die kunst af bij anderen. Maar 't composeren en 't gebruik van de juiste techniek laat nog behoorlijk wat te wensen over. Jajaaa...ik geloof wel in m'n eigen groeikracht, maar ikke 'peerke ongeduld' hè. Het LIJKT gedomme ook zo simpel. Vanmiddag ben ik weer ffkes bezig geweest. Eenmaal klaar ; ik happy. Maar na weer wat rondsurfen bij m'n favoos...Nu wat uurjes later besef ik da'k nog zoveel moet leren. Photoshop is oneindig. En moeilijk. Ik heb wel site's opgeslagen vol met tutorials, lees die ook veelvuldig door. Maar hiero in m'n eentje zonder hulp loop ik vaak vast. En gatsamme wat raak ik gefrustreerd daardoor. Blèèèh. Een goed boek heb ik erbij nodig ! Gewoon geschreven in kleutertaal mèt plaatjes. Klik hier klik daar...dán zou't vast lukken. Of...me toch eens aanmelden bij een of ander forum ? Maar zou dan mijn SPACE niet in 't gedrang komen ? Heb ik daar dan nog wel zin in ? Het valt me steeds zwaarder om nog volop bij m'n 'maotjes' op bezoek te gaan. Eigenlijk wil ik ook geen keuze tussen die 2 site's maken. Op de één of andere manier kom ik er wel uit.

*Vandaag dus weer 'n mixed media poging. Ik plak er alle 'gedoetjes' maar ffkes bij.

Geen opmerkingen: