maandag 17 september 2007


Keej...Vanaf NU beloof ik mezelf heilig da'k voorlopig géén linken meer opsla. Ik lijk wel gek. Nog ffkes en ik zie door de bomen 't bos niet meer. Het is da'k een aangeboren talent heb om altijd dingen te ordenen. Ben zelden iets kwijt maar ik sla dus door. Af en toe een site opslaan zou nog best redelijk zijn maar NU ? Mijn pjuter wordt langzamer door de hoeveelheid scrap-kits. Mijn startpagina's vertonen ook ouderdomsverschijnselen en hiero....komt er geen ART-eind aan. Ik zie veels te veel. Absorbeer als 'n spons en nog even dan ontploft de boel. LOL.
Site's die NU nog op m'n pad komen worden alleen in m'n blog nog ffkes aangetipt en verders....terug lezen dan maar.
Zal ik 't volhouden ?? AMEN !!
By the way. Mezelf aangemeld bij FLICKR. Collage met eigen scraps volgt !
En dit gedoetje ? 2 minutenwerk met wat elementen van Comicz_By_Lively. Ik ga slapen...wat 'n blamage.

Geen opmerkingen: