zondag 16 september 2007


Weer 'ns op de vintage tour. Oude elementen heb ik inmiddels al aardig wat verzameld maar 't blijft intensief zoeken naar old photo's ! Ebay gooit je ermee dood maar wat ik zoek zijn toch nèt niet die 12 in 'n dozijn pictures. Daarom éérst maar 'ns een uurtje of wat rondgesnuffelt op 't net. En...m'n "antique" ingegeven zoekopdrachten worden beloond met prachtige site's. Ik kèn me toch vooruit nu. Dadelijk maar gelijk toevoegen hiernaast. ( ← ) In 't vervolg moet ik er gewoon meer rekening met houden dat ik i.p.v. OLD of VINTAGE ook 'ns vaker bij ANTIEK kijk.

Credits voor dit plaatje o.a. bij :
* FONT (gelijk even 'n nieuwe ge-download) = Dafont.com / Type-Ra.
* Fotootje = old postcards.com
* Achtergrondjes = cafedigi én raspberry road designs
* Overlay - kskd_unadornedfreebie
En de elementjes wat geschaduwt met schuine kanten en relief. Het klokje bv. lijkt daardoor wat boller.

1 opmerking:

Moontje zei

Hoi,las je berichtje op mijn blog,dus ging gelijk even "neuzen" bij jou. Mooie lo maak je maar deze vind ik echt prachtig! En een mede-brabander! Jippie!