donderdag 18 oktober 2007

Heb weer wat gefreubelt en rondgesurft de afgelopen week.
Dus geheugensteuntjes nr. zoveel !
En ffkes hiero mijn 2 nieuwe spacebanners opslaan.
Maar éééérst dé link waarmee ik eens aan de gang wil. De uitleg HOE hiero 'n achtergrondje toe te voegen. (Tips for New Bloggers)

1) Het is weer Halloweentime en hoewel ik daar niet veel mee heb : Angelicdreamz hééft me toch 'n leuke hebbedingskes
2)Sisboom . Helemaal wowwie van de fabrics daaro. Klik op "Mod girls" in het menu. Of HIERO voor haar blog boordevol met update's.
3)Lestoil.net / volop prints van HILDA . Die moet ik dus ook nog ffkes toevoegen bij mijn favo's hiernaast.
4)Vintageflair. Een weblog met veel altered blogjes !!
5)Gregoryeditions / Een ARTsite waar Sarah Jane Szikora poseert. Jeujjj nog méér photo's en sculpture's van mollige dames !!
6)Chestnut Junction. Om nog maar ffkes verder te borduren over HALLOWEEN. Een shop met Doll and Craft patterns . Wel grappig en zo typisch the American way.
7)Susan de Waardt-Ruiter. Een kunstenares die poseert bij Walls.nl . Ofcourse weer dames die er wézen mogen !
8)Headless Historicals . Een site die ik toevallig tegenkwam toen ik 'n onthoofde Doll zocht op 't net. LOL en heb er gelijk gebruik van gemaakt om 'n scrap te maken voor op mijn space.
9)Grandma's Graphics . Met veel zwart/wit vintage pentekeningen
10)Outside the Margins. Nog maar eens 'n keer want deze freebie photo's komen altijd wel van pas.
11)Oakhouse.home . Collectables van happy fatty woman.
12)User nr. zoveel bij ETSY.com . Met prachtige RETRO papers.
13)CollageArt.org . Met a list of Links to Collage Artists and other Collage-related Sites. Heerlijk om ffkes door te spitten.
14)B-muse.com "Tsjekkk" out the new list of COLLAGE SHEETS. Super !!
15) En tot slot ffkes een zoekopdacht in GOOGLE naar ART COLLAGE. Wanneer je de zoekopdracht verfijnd door op afbeeldingen te klikken...let dan ffkes niet op de klok.

Geen opmerkingen: