zaterdag 20 oktober 2007

pfffjoei. Het vereiste weer ffkes wat zoekwerk om die site van mijn Retro-papers te achterhalen maar geduld is een schone zaak hè.
Americancrafts.com Dat was ie !! Daar even verder klikken op paper/ A La Carte en zie hier !!
Alwéér 'n aanvulling in m'n opslag. LOL I love it.
En verder DE MOZAIK-MAKER. Grappig. Die staat geloof ik nog gelinkt op mijn space-tools-startpagina hahahaaa. Mocht ik er nou maar niet aan toe komen om dat Flickr gedoetje af te maken, dan kan ik mijn LO's ook nog altijd hierin dumpen.

En voor vandaag nog vlug een paar nieuwe links.
1)kogaylou.free.fr / Wat een kunst om zo je website te kunnen bouwen zeg ! De moed zakt me gelijk in m'n schoenen.
2)Boxwood Cottage. Een blog van ene Carol met prachtige foto's van haar garden.
3)Creatively Amused. En geen woord teveel gezegd. Sjees wat me dat vrouwke toch allemaal freubelt.
4)Jennifer Conway. Vooral voor haar links sla ik dit blog ffkes op. Ik ontdekte nogal wat raakvlakjes.
5)Scrapability van Michelle. Wow eej, een scala aan links over RETRO en VINTAGE IMAGES. Super !!
6)Stampdiva.com Nog maar eens ffkes voor de zekerheid
7)En tenslotte Warpart. Collage ART van Peter Lewis. Goh, die maakt me 'n leuke dingen zeg.

Geen opmerkingen: