vrijdag 16 november 2007

Een paar maandjes geleden , toen ik pas met DIGIscrappen begon, moest ik nog niet zoveel hebben van die kant en klaar aangeboden Kits en/of Freebies. Véél uitdagender vond ik het om zelf al die elementen en achtergrondjes bij elkaar te verzamelen. Wat ik toen echter nog niet besefte was, dat dat vreselijk veel tijd koste. Gaanderweg ben ik dus overstag gegaan en inmiddels heb ik al bijna 120 items ge-download. PHEW.
Gelukkig maar dat deze nieuwe pjuter 't allemaal goed kan hebben want sommige bestandjes zijn best groot.
Soms denk ik..."En nou stop ik er ffkes mee !" maar mijn nieuwsgierig en hebberigheid dwingt me steeds weer om 'n kijkje te nemen bij die freebielijsten.
En zo kwam 't dat ik gisteravond weer bezweek. Maar zeg nou zelf...Deze zijn toch SUPER !!

Eérlijk gevonden bij Adeyeo.Blogspot.com. Wat een creativiteit zeg.

Geen opmerkingen: