donderdag 15 november 2007

Vorige week heb ik eindelijk eens wat creatieve Hollandse blogspotters gevonden waarmee ik mijn interesse deel. Nee, niet gelinkt..wél bij 'n paar een berichtje achter gelaten. Vond ik wel geinig. Freubel blijft nog lekker "Anoniem". Twee mensen uit mijn directe omgeving weten van dit plekkie...en hoewel er weinig geheimzinnigs te beleven valt hiero, ik voel nog steeds de behoefte niet om World-Wide te gaan.

1) The Dutch Stamptramp. Woont notabene vlakbij LOL
2) Vintage Stamper ; Zij biedt belangeloos zo'n mooie plaatjes aan !!
3)Anne's Art Place; Volgens mij wel 'n druk bezocht blog aan de hoeveelheid reacties te zien. Het lijkt wel een clubje ofzo en ook een Brabantse !
4)Hermine's Place ; Met freebies. "Thanks for Sharing. I love it"... maar dan op z'n Nederlands haha.

Van hieruit kan ik weer verder borduren. ♪♪ Surfing Surfing...Blogsurfing ♪♪ Maar éérst ffkes een LOtje tussendoor.

Wat 'n verschil in stijl hè ? En omdat ik dit al een week geleden gemaakt heb weet ik verdorie nu geen credits meer. ♪♪ I'm Sorry, SOOOO sorry ♪♪

Geen opmerkingen: