zondag 13 januari 2008

Ffkes vlug nog dit drieluikje plaatsen want ik wil nog wat gaan maken voor mijn Space. De bedoeling was eigenlijk om weer eens met die vintage "koppen" aan de slag te gaan maar na eentje (de rechtste) had ik 't wel bekeken.
De linker was wél lachen. Ik had die 3 lijfjes uitgesneden met de bedoeling gewoon die hoofdjes te verwisselen. Liep dus ffkes anders toen ik mijn bulk van grappige babyfoto's nog eens doorspitte. Janken moesten ze ! hihi. Who's affraid of the monster ? Die groene engerd vond ik trouwens bij DynamicDesignIntl.com . Achteraf heb ik toch spijt dat ik niet een ander kleur voor dat masker heb gekozen maar ja het zij zo.
Het middelste plaatje...mwhua..piece of cake. Eigenlijk zo eentje waarvan je er tig tegen komt op 't net. Zooo 'zuuuuttt'.

Inmiddels ben ik er ook wel achter gekomen waar mijn voorliefde voor freubelen ligt.
Mixed-media trekt me méér dan gewoon scrappen. Dat heb ik wel gezien. Tuurlijk is hetgeen wat ik tot dusver doe niet meer dan plaatjes plakken en composeren. Wat elementen erbij zoeken, brushes enz. Het downloaden van kant en klare scraptkits doe ik nu alleen nog maar als 't echt de moeite loont. Ik puil sowieso toch al uit in mijn scrapmapje.
Nee het geeft me meer uitdaging om oude plaatjes te mixen met nieuwe 'gedoetjes'. Dáármee kan ik lekker frutten.
Ben eigenlijk benieuwd hoe ik hier over een jaar op terug kijk. Wie weet wat ik dan weer doe ?

1 opmerking:

Anoniem zei

Gheh gheh...jij dus nieuwe site erbij voor lekker mooie plaatjes te maken..mooi meiss..ik heb er de ballen verstand van..weet wel van anderen dat er heel veel tijd in gaat zitten..veel plezier hier,lieverd!! kuzzzzzzz,Caro.