zaterdag 12 januari 2008

Men moest me hier eens zien zitten. Gierend in m'n ééntje achter de pjuter met die plaatjes van "Fabulous Hilda". So me !! Naughty en op zijn tijd wars van alle moraal. Pubergedrag met mijn 47 jaar whahahaaaa. Jeujjj.
Het plan !!
Pinup girls in associatie met Hilda. Dualisme ? Who care's. Wat 'n moeilijk gedoe. Humor viert hoogtij want zeg nou zelf...die graatmagere modepoppetjes kunnen toch nooit concureren met Miss Bolly :-)
Het vergde nogal wat zoekwerk om van de pinups én Hilda 'n soort van zelfde plaatjes te vinden. Koste me toch al gauw een uurtje. Maar ik kan bijten hè ! Zou me lukken en ziehier 't resultaat !

Gevonden bij de volgende sit's ;
*De pinups = The pin-up files.com
*Hilda = Lestoil.net / deze site is overigens helemaal wowwie als je op zoek bent naar tekeningen/paintings van de vollere dame !
*Hilda = Michael_s_ryan (members.cox.net) Deze site heb ik ook toegevoegd aan mijn lijsten hier links op de pagina.
Voor de kenners is't tuurlijk overbodig om te zeggen wie Duane Bryers is. Jottem, de creator van Hilda.

Tot slot dan mijn ontwerpjes. Daar waar 't me allemaal om te doen was. Voor de verandering heb ik eens niet al te veel elementen toegevoegd. Dat leidde me maar af. Het ging me vooral om de humor deze keer. En ik mot zegg'n...aardig gelukt. GRIJNZZZ.

Geen opmerkingen: