zondag 27 januari 2008

Ik bemerk opeens dat ik de laatste drieluikjes met vrij zachte pasteltints gemaakt heb. Toch weer eens wat gaan knallen de komende plaatjes want 't wordt me tè softy.
Heb by-the-way al mijn openstaande bewerkingen eens ffkes gerangschikt op mijn pjuter. Her en der vond ik nog uitgesneden plaatjes terug vanwaar ik 't gefreubel niet eens meer af wist. Je frut wat af hè en wanneer ik nogal wat tijd heb besteed aan zorgvulgdig gesneden pictures vind ik dat vaak jammer om te wieberen. "Wie weet komt 't nog eens van pas" denk ik dan.
Dat mapje heb ik nu de bijnaam ROMMELZOLDER gegeven. Whahahaaaaa.
Afijn..
Volgende drieluikje....tatatataaaaa

*Credits ; o.a.
De fotootjes bij lulu.com / topical postcards / Ebay-Lunagirl.
Tuscanrose voor wat elementen - google - en één of andere site met écht behang.
********
Geheugensteuntjes.....
1)ZNEart / members categoriëen/gallerie
2)VintageVieuws.com / Antieke PRINTS (tip)
3)Poetsdreams / ATC products =inspiratie en klik daar op links !
4)Edwardian postcards / (via google)
5)Faux Postage / (via google)

Geen opmerkingen: