donderdag 24 januari 2008

VERVOLG ; Ben vanavond met 't 2e fotootje aan de slag gegaan.
CREDITS;
*Het linkerplaatje; De victorian hat vond ik bij LadyDianeHats.com
Het achtergrondje via SCARLETHEELSmedia/MiYon Richardson en weer een mooie roos via Google. Mijn rozen sla ik trouwens de laatste tijd op als bewerking want om die telkens helemaal uit te snijden/gummen is me zo'n pokkewerkje.
Het middelste plaatje; De kunst van het weglaten. LOL. Begin ik 't eindelijk onder de knie te krijgen door alleen met brushes te werken ? Het lijkt er verdorie wél op !
Het achtergrondje komt eveneens van Scarletheelsmedia.
Het derde plaatje. Een rommeltje dat me flink wat tijd koste. Zowat alles is bewerkt met 't lassotooltje én gum want ik ben 'n pietlut als je nog witte randjes ziet. Doordat ik deze drieluikjes verklein valt dat niet zo op, maar wanneer je de orginele grootte bekijkt. Nahhh, dan doe ik er maar 5 minuten langer over. Toch ?
De meeste elementen had ik al 'n poos in mijn documenten-opslag maar 't bloemetje heb ik van DNADRYAD (scrapkit met flowers) . Verder wat doodles van Criandokit en stuff van o.a. HeidiWilliams - Feutrine" by "Myo".
Walla !!

Geen opmerkingen: