zondag 3 februari 2008

Het carnaval is volop los gebarsten hier in 't zuiden. Straten zijn afgezet, lallende dorpsgenoten die de grootste lol in hun kolderieke kleding hebben. Ik lach erom. Heb er niks meer mee, mijn tijd is geweest. Weemoedig ? Neuh. Integendeel ! Hierbinnen is't lekker warm en knus. Drink ik m'n wijntje met hubby naast me op de bank. Zet dvd'tje op, sushi erbij. Wie doet me wat ? Het is zoooo weer woensdag en de rust in de straten ook weder gekeert.
*******
Mijn drieluikje ; THREE TIMES A LADY.
Met zoveel credits dat ik er maar eentje benoem. Het fotootje van 'the vintage lady'. Digitalcollagesheets.com

*Geheugensteuntjes ;
1)Historic Houseparts.com / Een shop met(namaak) vintage hebbedingetjes.
2)Verzameling oude blikken (o.a. koektrommels enz.) via Google
3)Papieren avonturen. / blogspotter dik toevallig tegenkwam. Via haar links kwam ik weer terecht bij ;
4)Dutchspongequeen / Super die dingen die zij maakt. Ik begin steeds meer te twijfelen of, wat ik nu nog digitaal freubel, of ik dat eens niet moet gaan omzetten naar het real work ! Het lijkt me nogal een investering in al die materialen die je voor Mixed-Media nodig hebt. En toch.....??? Pffff het zou nooit samen kunnen gaan. Spacen en zo'n nieuwe hobby. Té tijdrovend allebei.
5)Patchnyc.com / Shop met kunst (mooie intro)
6)MissMary.com / Vintage plaatjes & Clip Art archief.
7)Enchanted Mercantile.com / Vintage shop.
8)Vintage Faerie.com / (op herhaling voor de nodige INSPIRATIE !) Artist trading cards.
9)Vintage ATC / via Google.
10)The decoratedHouse / Blogspotter met leuke binnenkijkertjes. Sommige foto's zouden bij mij thuis gekiekt kunnen zijn. LOL. Ik blijf raakvlakjes zoeken.

Finished...zo en nu éérst die lijsten hiernaast nog ffkes bijwerken en bij Flikcr weer wat LO'tjes uploaden.

Geen opmerkingen: