maandag 4 februari 2008

Ik wilde eens wat uitproberen met de kleurencombinatie purple/red.
En gues what ? Ze zijn niet echt om over naar huis te schrijven. Kloppen bij 't ene LO'tje de elementen niet, bij 't andere mis ik wat of vind ik 't niet mooi gestyled. Nahhh. Ken ook wel 'ns gebeuren toch. 3 missertjes duhhh.
*Credits o.a. Digitalcollagesheets - TopicalPostcards - Grandformat - Kooi collection - Niki and Mil Sunscrap - Heavenly - NBK en google.

*Geheugensteuntjes ;
Gisteravond nog 'n uurtje of wat gesurft bij ander bloggers en hoe langer ik bij hen rondkijk des te meer zin krijg ik om eens 'n workshop STEMPELEN te gaan volgen.
1)AnnesArtPlace / via haar linken ben ik eens verder gaan speuren.
2)GlitzOhGirl / Toen ik haar blogje (van 20 januarie) zag hing ik ffkes met mijn giegel open. Zòòò leuk !!
3)MichelleWard / met haar beschrijvingen hoe ze digitaal haar foto's bewerkt en ze vervolgens stempeld enz. Kijk en da's nou kaas naar mijn bekkie !!
4)Saray-Viola / Haar ATC's geven me zoveel inspiratie !
Maar wat zijn nou eigenlijk ATC's ??
Lees >> HIER << het antwoord !!
5)PLAATJES / Vintage Emphemera. TIP om als achtergrondje te gebruiken ? (Art-E-Zine)
6)PLAATJES / little darlings. Ook deze site is van Art-E-Zine
7)CREATIEFnet / STEMPELEN en sjabloneren met 29 links. Een webgids met (veelal Engelse) shops en ideeeën.
8)STEMPELEN verzamelgids.nl / ontdekkingsreis
9)Stampington.com / Met o.a. het maandblad voor ARTfull blogging.
10)MorningGloryJewelry.com / Waar ik ook die paarse 'purse' van het 3e LO'tje vandaan plukte. Je vindt hier vanalles omtrent Victorian en Vintage juweeltjes.

1 opmerking:

Anoniem zei

Een cursus stempelen volgen... dat moet je zeker eens doen, gezellig, leerrijk,ontspannend, etc
Maar ik wil je toch nog waarschuwen:
"stempelen is verslavend" maar O Zóóóóóó leuk.
Groetjes,