zaterdag 31 mei 2008

INSPIRATIE ;
Ze staat al 'n hele poos bovenaan in mijn favorietenlijstje. Izabella.typepad.com.
Als geen ander weet ze kleuren te combineren en maakt van elke foto een KUNSTwerk. Haar website = Velvet and Rust staat bol van pictures die ze 'n beetje "grunge" bewerkt met Photoshop. Hoe ze dat doet is voor mij nog een raadsel maar ik ben er helemaal "waus" van.
>> ( KLIK HIER ) <<
Om (voor 't eerst) een héél klein beetje haar methode te imiteren ging ik eens aan de slag met FOTOFLEXER om daarna wat te pielen in PS. Het slaat nog nergens op maar allee...het was wel geinig om te doen.

HET RESULTAAT...

Zelfkritiek is me niet vreemd. Ik moet nog veel leren hè whahahaaa.
Ik zie nu ook, nu het gekleurde LO'tje verkleind is, dat 't helemáál niet tot zijn recht komt. Volgende ronduhhhhhh...LOL

Geen opmerkingen: