zondag 1 juni 2008

VERVOLG (fotoflexer in combi met photoshop)
Murphy weer 'ns gebruikt als gewillig 'slachtoffer'. Het is één van de leukste foto's die ik ooit van haar gemaakt heb.
Thema; DON'T "PUSH" ME. Vond ik wel toepasselijk want als ze een POES ziet !!!!

Credits ;
*De illustratie van de NINJA kat (was ffkes 'n ingeving en lag dubbel) vond ik via google bij Browncat.us. Mijn zoektocht duurde ffkes want ik wilde persè dat die zwart/wit kleuren van 't boeven-petje terug kwamen in de kat.
*De brushes bij Deviantart (zie blog van 18 mei).
*Alpha letters ; Old mini kit by Val.
*Het kroontje bij Artchix Studio en het boeven-petje ook via google.

Wat ik eigenlijk nog wilde toevoegen was wat "eigeel" op 't rechter-oog van murphy. Hilarisch alsof die kat haar bekogelt had maar het lukte niet echt hahaha.

Geen opmerkingen: