woensdag 30 juli 2008

Thema ; Monkey Business.
Wat hebben apen dat mannen niet hebben. Ofwel...Waarom vrouwen van apen houden, een boek van Stine Jensen dat ik toch eens aan ga kopen. Het intrigeert me wel. Is het toeval dat b.v. Jane Goodall en Dian Fossey zo begaan waren met deze dieren ? Wanneer ik op t.v. één of andere documentaire zie met deze wezens, is mijn aandacht gelijk getrokken. Ik lach me rot om hetgeen ze uitfreten...raak vertederd als ik de moeder-kind relatie vergelijk...en ben pissed off wanneer ze uitgebuit of mishandeld worden. Zou ik er dan toch van af stammen ?

Credits o.a.
1)Achtergrondje = Grunge textures.com
2)Postcard = OmahaBike.org
3)"kippengaas" = freebie van Tracy Drane
4)Vintage knopen = Mindy (moss forest freebie)
***********
Mocht ik weer 'ns wat met dit thema doen ; ik heb, via google én ebay, gelijk ffkes een voorraadje aan gelegd. (klik ebay afbeeldingen)
*** Of deze; SUPERTIP !! Prints old & rare.

1 opmerking:

Anoniem zei

Geweldig weer Rian! Wat een leuke grappige plaatjes van die gekke apen.