zaterdag 11 oktober 2008

Olééé. Het "spelen" is voortaan verleden tijd met photoshop. Dit is het BETERE werk.
Wat ben ik 'freet' dat ik me 'n paar maandjes geleden op PHOTOSHOP CREATIVE geabonneerd heb zeg. Hiermee maak je dus echt sprongen vooruit.
Vandaag heb ik nog wat meer trucs geleerd. (nou nog in munne kop zien te proppe)
O.a. het doordrukken en tegenhouden van kleuren. Deze tools zijn ook ideaal voor 't oppoetsen van losse elementen.
Freubelen met overvloeimodi en dekkingen kreeg ik al wat onder de knie maar met die 'verlopen' kan ik voortaan nòg beter uit de voeten.
Het resultaat ??
Tatatataaaaa

Credits..photoshop creative = les

1 opmerking:

Anoniem zei

IN EEN WOORD F A N T A S T I S C H GEDAAN RIAN, CHAPOO!!!!!!!!!!!

LEUK LEUK LEUK, WAT ZAL JIJ NU PLEZIER HEBBEN MET DAT DING EN JE WERKBOEK! ;)

KLASSE...
VOLGENS MIJ HOOR JE NU EGWEL BIJ DE BETERE KUNSTENAARS!!!

GEWELDIG GEDAAN LIEVERD...
SJONGE WAT MOOI...

DIKKE KNUFKUZZZ! ;)