zaterdag 11 oktober 2008

Vandaag weer eens wat hebbedingetjes gedownload.
Credits ;
1) Een font van CuttyFruty.com genaamd ; Jellyka Evan & Estrya > Dit lettertype is ook te vinden bij Dafont.com maar op de één of andere (rare) manier werkte Winrar niet bij die site.
2)Bij Photoshopgrapics.co.uk (SAGE) vond ik gratis Borders. Wat ikzelf vaak doe is een voorbeeldje maken van hetgeen ik download zodat ik meteen kan zien wat en WAAR ik het ooit vandaan heb geplukt. Ach ja...ieder heeft zo zijn maniertjes hè. Voor mij schept 't overzicht in mijn talloze mappen.
3) En tot slot weer 'ns 'ouwerwets' een scrapkit ! Deze freebie kon ik niet weerstaan. De credits zijn voor; WaterLOproject blogspot.com

Verder nog wat GEHEUGENSTEUNTJES VAN MOOIE SITE'S.
1)Pbase.com / een (host&share))site boordevol met foto's. Wanneer je de galleries doorspit kom je vast en zeker prachtige foto's tegen om te bewerken. (uiteraard met de credits voor de betreffende fotograaf !)
2)Dumago.nl Een leuke pers. site van Gonny. Naast haar blog biedt ze hulp met o.a. photoshop tutorials. Heeft ze ook HTML codes beschreven en maakt ze geweldige recepten.
3)MS Delaise.com / Met prachtige Digital en Altered ART. INSPIREREND !!
4)LisaKaus.com / WOW !! "An eclectic mix of contemporary folk art, prints and artful decorations to inspire the home.
Stay awhile, you might see something you like..."
5)TIP Izabella's tattered letters. Je bent fan of je bent FAN !! Ik heb zowat alle linken van haar hier al eens gepubliceerd :-))
6)Ruth Rae / Wederom...MIXED MEDIA
7)Enchantedmercantile / (op herh. volgens mij ?) Foto's van VINTAGE STAGE BEAUTIES.
8)VICTORIAN ERA lovers. / toplijst.

Geen opmerkingen: