zaterdag 14 juli 2007

Johan is 'n weekje op kamp met 'zijn' verkenners en ik heb de komende dagen dus alle tijd om hier weer lekker te freubelen. Ik stroom over van inspiratie. Heb me weer wezenloos gesurfd om te kunnen photoshoppen. Ideeën zát want ik vind zoveel dingen leuk.
Sinds onze oudste samenwoont, is haar oude kamertje veranderd in mijn pjuterkamer. MIJN ja ! MIJN domeintje als ik me ffkes lekker terug wil trekken. Omgeven door allerlei accesoires die me dierbaar zijn én aangevuld met leuke hebbedingetjes is 't helemaal MIJN ding geworden. Ik vind 't heerlijk om hier te vertoeven.
Nog niet alles is naar mijn zin maar beetje bij beetje heb ik toch al heel wat verzameld. Het enige waar ik nog steeds naar op zoek ben is 'n leuke stoel. Het liefst zo'n ouwe opknapper met 'n mooi vintage stofje er omheen. Zo'n heerlijk fauteuil waar je in weg kunt zinken . Maar ook daar...kom ik met veel geduld nog wel aan.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Whahahaaa. Dus dat werkt zo. Ik ontdek nét met deze scrap uploaden dat ik dat dus beter via 'munne' bucket kan doen. Dan verkleint blogspot 't plaatje niet. Ook hier leer ik steeds meer bij.
Maar nog ffkes over INSPIRATIE.
Even google-le en hoppa.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
eindelijk ook eens wat oude deuren gezocht. Staat ook nog op m'n verlanglijstje. Heb ooit eens bij een of ander tuinproggie op tv zo'n leuk idee gezien. Da's echt wa om in onze tuin toe te passen. Gewoon 'n soort van nep trapje gemaakt (graven) en dan tegen de schutting zo'n ouwe deur. Alsof er ACHTER die deur dan nog wat te ontdekken valt. LOL. Wat hedera en klimplanten er omheen en WALLA..net echt.
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
Zoiets kun je dus ook doen met oude ramen. Ik heb er laatst eentje gekregen van vrienden, maar 't is de tijd hè om zoiets te maken. En toch !!! Komt er ook dat nog eens !

Geen opmerkingen: