maandag 2 juni 2008

Hoewel mijn humeur op dit moment niet echt denderend is, zou je dat van mijn LO'tjes niet zeggen. Ik ben nog steeds in 'n "colourful mood".
Toen ik vorig weekend met hubbie, mijn zus en schoonbroer dat kunstrondje door Dordrecht liep..kwam ik langs een galerie.
De naam daarvan ben ik ffkes kwijt maar de etalage trok me gelijk naar binnen.
Kleurrijke schilderijen van mollige dames werden er tentoongesteld. Prachtig liepen ze in elkaar over en nieuwsgierig als ik ben wilde ik gelijk weten we ze gemaakt had.
Maria de Groot is haar naam en > HIER < vind je haar website.
een creatieve tante zeg en ook nog van mijn leeftijd !
Ik kreeg er weer gelijk inspiratie door.

Credits ; Veelal elementen van ooit gedownloade kits en de vis vond ik HIER.

Credits ; The "cupjes of tea" = 'n printscreentje bij AllPosters. Vrolijk kleurtje LOL.

Geen opmerkingen: